سلام علیک عزیزجان
دوندی چیچی بییه ته که ندوندی!؟ امروز بوردمی خلیل مله دوندی کاجو؟ خادمم ندومبه. فقط دومبه که صبح اماره بوردنه اونجه اماره بکشتنه اصلا بتوندی فکر هاکنی. اره ریکا انده گپ بزو خادشم هچی نفهمسته بورده یه چیز اماره یاد هاده بدتر اماره گیج هاکرده. فکرکامبه اوووووووووووووف ول اکن ته هم بدتر از من هستی که؟ اسا بفهمستی چچی بنویشتمه. ههههههههههههههههههههههههی!!!! ول هاکن إنار باخاردی یا نا؟ ناخردی؟ ته چنده نخاشی؟ یه قده قشنگ بواش. بخشنیا اگه خله رک گپ بزومه. اسا ول هاکن.أی بدا امبه ته پلی. فعلا کار ندارنی؟ سلام برسونو انار باخرو خدا ته پشتو پناه. اره وچه جان(این لهجه مال ماست بگرد و پیدام کن)
فقط خدا...
ما را در سایت فقط خدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 281 تاريخ: يکشنبه 11 مهر 1395 ساعت: 1:12