سلام عزیزجان ته خارهستی یانا...منم خار هستمه هیییییییییییییییییی روزگار . سخته دیگه گلایه نیه مه دله حرفه وقتی سخت باشه ادم هرچی دانه خاشوسته گونه اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووف ته چنده چنه کشنی یعنی من بتومبه ۲تا کلمه خصوصی حرف بزنم ایششششششششششششش خا مره ناراحت هاکردی در شومبه کارندانی دومبه از اولم کارنداشتی راستی انار باخر زمستونه ته مغزوسته خوبه. دیگه زیادحرف بزومه خدا ته همراه. فقط خدا...
ما را در سایت فقط خدا دنبال میکنید
برچسب: نقطه سر خط,نقطه سر خط تکرار زندگی,نقطه سرخط بازیگران,نقطه سرخط, زهرا,نقطه سر خط پرشین بلاگ,سریال نقطه سر خط,شعر نقطه سر خط,نقطه سرخط رضا صادقی,نقطه سرخط صادقی,نقطه سرخط اخشابی, نویسنده: بازدید: 151 تاريخ: يکشنبه 11 مهر 1395 ساعت: 1:12