
xa0 سلام عزیزجان ته خارهستی یانا...منم خار هستمه هیییییییییییییییییی روزگارxa0. سخته دیگه گلایه نیه مهxa0دله حرفه وقتی سخت باشه ادم هرچی دانه خاشوسته گونهxa0اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووفxa0 ته چنده چنه کشنی یعنی من بتومبه ۲تا کلمه خصوصی حرف بزنمxa0 ایششششششششششششش خا مره ناراحت هاکردی در شومبه کارندانیxa0دومبه از اولم کارنداشتیxa0 راستی انار باخرxa0 زمستونه ته مغزوسته خوبه.xa0 دیگه زیادحرف بزومه خدا ته همراه.xa0...
ادامه مطلب